12 Ocak 2009 Pazartesi

bir konu-bir konuk

louis wain (1860-1939)
kedi ressamı olarak ünlüymüş.
ama şizofren olmuş.
olmadan önce kedileri insansı hallerde çizerken,
olduktan sonra bi acayip görmeye başlamış herhalde.
aşağıdaki resimler şizofren olduktan sonra çizdikleri.
ben sevdim.
bu mesela, ince iş. dantel gibi, iğne oyası gibi

bu, köylü kadınların renkli yemenilerine benziyor. çiçekli falan.

buna bayıldım. tüylü yelpazeler gibi. koca gözlerdeki ifade de pek hoş.


gözleri çiçek olan da çok sevimli, yakışmış o gözler. diğeri garip. transa geçmiş kedi rüyası gibi.

bunu fazla sevmedim:

bunda da sanki muzur bi bakış var:

sadece kedi çizmekle kalmayıp, kedilerin refahı için çalışmalar da yapan bu adamceyize rahmet diliyorum 8)

5 yorum:

kayipsimurg dedi ki...

Ben kedi sevmem lafını yine kullanman için kenarcığa koydum :)
Benim dikkatimi ne çekti biliyon mu? Kedilerin hepsinde boynuz var. O kadar yakından bakmadım ama benim bildiğim boynuz yoktur kedilerde değil mi :)
Ben en çok gözleri çiiçekliyi sevdim:)

sakla... dedi ki...

e hi 8)
ilahi simurgum yaa.. boyuz dedin bi güldürdün beni. şeytanlık yapıyorlar arasıra ama, yok, boynuzları yok 8))
biliyom sevmezsin kedi.
ama bi baksan yakından var yaaa.....
öperim sevsen de sevmesen de.

Adsız dedi ki...

hehe ben de çiçek gözlüye bayıldımmmm

öperim ben de..
hem kedileri de severimm

atalettt

ATALET dedi ki...

ben sana ayçöreğim diycem artık =P

sakla... dedi ki...

ben de ataletim.
seni de, kedileri de çok severim.
sen ne dersen de bana.
de yeter 8)