12 Ocak 2012 Perşembe

istiyorum

şirketten ayrılanlar veda notu yazıyorlar:
"bilmem kaç yıldır severek çalıştığım şirketimden ayrılıyorum, burada çok güzel günler geçirdim, bana çok katkıları oldu, asla unutamayacağım kazanımlar cart curt... sizleri hiç unutmayacağım, çok özleyeceğim falan filan.."
buraya yazıyorum.
yazıyorum ki gerçek olsun.
ayrılırken herkese atacağım o "veda maili" burda dursun:

"7 küsur yıldır sevmeden çalıştığım, hiç bi hayrını görmediğim, bana ne kişisel, ne mesleki anlamda hiçbir katkısı olmayan, bütünüyle zaman kaybı olarak değerlendirdiğim şirketten (şirketim demek bile gelmiyor içimden) bugün itibariyle güle oynaya ayrılıyorum. sizleri de elbette özlemiycem. bi-iki kişi var, onlarla da zaten görüşürüz. ha, kapının önündeki kediyi özlerim bak, kedidir sonuçta.
hadi ben gittim, çok bile durdum aslına bakarsanız da o da işte benim salaklığım. ben zaten size çok fazlaydım"

bu maili yazıp da yollamayan saklambaç ne olsun.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Hahahaha:))
Ben kısa bir süre bir Ltd.Ş,rkette çalışmıştım(bir kriz aşma mecburiyetinden).Patron eskiden tanıdığım bir iş arkadaşımdı.
O kadar sıkıcı ve benim ilke ve ahlâkıma uymayan şeyler oluyordu ki, mecburiyetten susuyordum.Ama bir yandan da gün gün,saat saat notlarımı alıyordum.

Nihayet o çok beklediğim ayrılma lüksüme kavuşunca, çıktım karşısına; şu tarih-şu saatte şunu-şunu yaptın/söyledin falan diye şakımaya başlayınca, nutku tutuldu garibin.."senden korkulur kızım" dedi. Aldığım zevki sana anlatamam:))

Uzun oldu biraz.Gel öpiimm.
Ece

.. dedi ki...

ecemmm.. ben de göreyim o günleri diliyorum. bi de dün gece rüyamda seni gördüm ben, bi sarıldım ki. ay çok güzeldi 8)

Oya dedi ki...

bir işveren olarak
bizimle birlikte çalışan insanların mutlu ve huzurlu olmasına ciddi biçimde takıntılıyım..
bir sıkıntıları oldu mu fena halde kafaya takıyorum..
ama dediklerine ve kulağıma gelenlere göre de benden biraz da korkuyorlarmış çünkü tersim çok tersmiş :))
ve ne yalan söyleyeyim,
eğer bizimle çalışan birisinin böyle bir veda mektubu yazdığını görsem oturur ağlarım :)))
gerçi anladığım kadarıyla senin çalıştığın yerdekilere göre bu durum pek de fifi :)))
e o zaman Allah sabır versin ve kurtarsın diyim saklanbacım ;)
hamiş: gel seni bize transfer edelim :)p

uctemmuz dedi ki...

burdacım, dur ben sana mektup yazıyım.:)

.. dedi ki...

oyacım bacım..kız ne olur bi transfer et beni, bak valla son derece de disiplinli, iyi bir çalışanımdır ben esasında. ama yemin ediyorum burası için yazdıklarım, hislerimin epey altında. ah daha neler diyesim var.
ünsüüm... ehe 8))

İkaros dedi ki...

var ya.. sen bu dediklerini bi yaz... ohoooo dile benden ne dilersen yani ;) ahanda buraya ben yazıyorum :P

şaka bir yana.. insanın sevmediği bir yerde çalışmak zorunda oluşu çin işkencesinden farksız olmalı...

Not: kedi canını seveyim senin hahahaha!

Menen dedi ki...

Bi keresinde bunu yaptım ve iyi ki yaptım ulan yapmasam kahrımdan ölürdüm demiştim . İki patronla çalişmak zordur . Pes ettim ve ayrılırken erkek olan patronuma sizinle çalişmak çok keyifliydi ama bayan patronumu göstererek bu kadın beni çıldırttı dayanamıyorum onu görmeye demiştim . Gözleri kocaman oldu ve öyle kalmiştir sanırım :P İş arkadaşlarımada sizi sevdim sizde kendinizi seviyorsanız kaçin dedim :)))

Adsız dedi ki...

2 ay çalıştım öyle..ve ilk verdikleri boşlukta.. tüydüm..
anında.. darısı güzel keyifli hoş bir iş yerinden yazacağın günlere..
öpücem tabii..
atalet..