23 Ocak 2012 Pazartesi

belki de kötüyüm

iş yerim yansa...
hani haber alsam bi gece, bi şekilde, deseler ki şirket yanmış. o koskoca bina kül olmuş, baya bildiğin yandı bitti kül oldu, yanmış, batmış....
aklıma gelecek şey "çekmecemde kitap var mıydı ki? aa...bazı notlarım vardı yaaa...püüüüü!"
yemin ederim budur.
en fazla bir iki kişisel ıvır zıvırıma üzülürüm.
şirket yanmış batmış diye "tüh" demem.
kediyi bulmalı, derim bi tek.

o derece nefret ediyorum burdan.
bu beni kötü yapıyorsa, yaparsa..
belki de kötüyüm.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

evime hırsız girmişti.. ne var ne yoksa süpürmüştü..
benim düşüncem de..
ay kirli bulaşıklar da vardı..
ay iç çamaşırlarım da ipteydi..

pehh bu beni salak yapıyosa..
seni de kötü yapıyordur o zaman düşüncen..

hem biz düşünceler sınırsız özgür olmalı diyenlerden değil miyiz..

sen yakmadıktan sonra iş yerini yok..
kötü yapmaz seni..

ama belki artık daha çok seveceğin üreteceğin biyerlerde çalışma vaktidir kimbilir..

öpeyim ben..

atalet..

Herkes SeNaY Sever! dedi ki...

şimdi beni en çok işyeri yanıp kül olunca seni çektiğin çekeceğin dertten kurtaracakmı düşüncesi ilgilendiriyor..
hem akıl bu.. olmayacak şeylere kafa yoruyor insan.. azıcıkta kötü şeyler dilemenin eyleme dökmedikçe ne kadar zararı olabilirki.. ayrıca hiç kimsenin bu dünyada sırtında kanatları çıkmıyor. kendi yarattığın blog ortamında kötü olmayacağında ne zaman olacaksın! bazen hırpalayan cümleler öfke ve mutsuzluğu en iyi anlatan cümleler değilmidir zaten... sen bide benim binaya falan değilde basbayağı göğsünde kalp taşıyan insana olan kötü kötü düşüncelerimi bi bilsen bi duysan saklambacım... yanımda zemzemle yıkanmış cinsten kalıyorsun söyliim :P

.. dedi ki...

ah öyle bi yer bulabilsem... daha doğrusu öyle bir yer beni bulabilse bi...değilse, sonunda ben yakıcam o olacak..
şenay, sen sadece binaya mı hırslandım sandın 8P, o göğsünde kalp taşıyan bazı insanlara karşı düşüncelerim..... anlatılmaz Şenayım, anlatılamaz!!! teş şunu söyliyim: zemzem memzem uğramaz yakınıma 8)

Oya dedi ki...

abbooovvv..
şimdi şirket yanarsa
ilk şüpheli sensin saklanbacım :)p
hamiş: bence sen en kısa zamanda secret cv'ye kaydolup ruh sağlığını sağlam tutmaya bak ;)

birey dedi ki...

Buraları şimdiden yavru kediler bastı, dışarıdan "miv miv miv" sesleri geliyor. Bu aydan itibaren ağustos sonuna kadar bir sürü yavru kedi olacak. Ne yapmalı?