29 Ocak 2010 Cuma

vefa bi semt adı tamam da, etik ne?

yalan, evde top oynarken yanlışlıkla vazoyu kıran ama annesine söylemekten korkan çocuk için anlaşılabilir bişey belki.
ona bile kızılır, yalan'ın doğru bir davranış olmadığı, asla kabul görmeyeceği anlatılır.
ya koca bir şirketin en üst düzey yöneticilerinde alışkanlık haline geldiyse ne yapılır?
hâlâ şaşırıyorum.
her seferinde görüyorum, duyuyorum, hatta yaşıyorum ama...
bir sonraki seferde yine şaşırıyorum.
sefil bir şirkette çalışıyorum.
kimin eli kimin cebinde belli esasında.
işler nasıl yürüyor, nasıl yürümüyor, olmaması gerekenler nasıl kabul görüyor, nasıl ses çıkartılamıyor belli aslında.
burada geçer akçenin ne olduğu belli.
ama ben gözümün içine baka baka yalan söylendiğinde hâlâ şaşırıyorum.
yetişme tarzım, ahlaki değerlerim bazı şeyleri yapmama engel.
e ne yapıcam?
sel düzenli maaşı olan bir insan olsa
çalışmaktan hiç de gurur duymadığım bu yerde devam etmek zorunda olmam.
ama öyle değil işte.
bazen miden bulansa da kalman gerekiyor işte.

beni doğru, ahlaklı, disiplinli, sözüne güvenilen, sorumluluk sahibi bi insan olararak yetiştiren aileme sesleniyorum:

bi yerde hata yapmış olmalısınız!

okuyucuya bir de not:
sel'in araba da soyuldu bugün camı kırılıp . bana kalırsa bi süre uzak durun bu sayfadan da!

3 yorum:

üçtemmuz dedi ki...

canım benim ya. çok üzüldün biliyorum. ama dur, nolur sakin, hepsi geçecek, hepsi düzelecek tatlım. buna inan.

Adsız dedi ki...

aaaaaaaa..
eh ama yeter yav..

hayır ben geçen gün gene sinirle.. yav senin işin gcün yok mu..haitidekilerle uğraşman yardım filan etmen gerekmiyo mu ..niye benle uğraşıyosun dedim.. bi rahat bıraktı da..
demek haitiye değil senin tepene gelmiş.. sabır test sürüşleri için..
üfff..

geçmiş olsun.. var mı giden bişi.. arabadan..

yalanı boşver.. dürüst kalan kim var da.. önüm arkam sağım solum yalan ve yalancı.. üstelik insanı aptal yerine koyacak şekilde.. basit ve yakalanabilir yalanlar.. =P..
olsun geçer geçecek biliyorum
hiç de uzak durmam yapışırım hatta..

atalet

hayatgibi dedi ki...

galiba bu aralar hepimizin başında bulutlar var..
umarım çabuk dağılırlar....