25 Şubat 2009 Çarşamba

nasıl yorumlasam, neye yorsam?

bazı yorumları yapmak kolay tabi.
etrafta üç beş kişiye sorsan ,en azından fikri olana rastlarsın.
gugılı açar yorumdu, tabirdi, faldı bişeylere bakar, "hıııı" dersin.
"rüyamda bulut gördüm neye yorsam" kolay bi soru.
"falımda at çıktı" da öyle.
"burç yorumlarımda kısmet görünüyor" da eyvallah.
da,
"pizzamdan paket lastiği çıktı, tam ortadan ikiye bölünmüş"ün yorumu ne ki?

öğlen kitapla zaman geçirince, pek aç da değildim, yemeği az önce yedim.
bir yerden ayıptır söylemesi vejeteryan pizza istedim.
geldi.
aldım çatalı bıçağı....
3. dilimde bu çıktı!
yorumlamaya faydası olur diye ayrıntı atlamıyım:
yarısı 3. dilimde, yarısı 4. dilimde çıktı.

şimdi:
rüyada lastik görmek iki yüzlü bir kişiyle tanışacağınıza, onunla bir iş yapmaya kalkıştığınızda büyük zarar edeceğinize yorumlanırmış. (eh. pizzadan çıkınca da zarar etmiş oluyorsun. nispeten doğru)
falda lastik çıkması ise giriştiğin bir işte sonuç almanın uzayacağına falan delalet olabilir.
ama,
pizzadan lastik çıkmasını nasıl yorumlasam a dostlar!
"ordadan sipariş vermeye devam edersen tez zamanda sağlık sorunu yaşayacaksın" olabilir mi acaba?

not: lastiği çıkartıp kalanını da yedim ha! iğrenç miyim açık konuşun!

17 yorum:

caglar dedi ki...

yoo ne iğrençliği. ne olacak ki yesen zaten.
afiyet bal şeker olsun. harcanırdı zaten atsan.
ha canın çemkirmek istiyordu ise, çekerdin fotoyu, atardın tepelerine pizzacıların.
ben genelde hemen terketmiyorum sevdiklerimi, şans veriyorum onlara ;)

-caglar

Adsız dedi ki...

hahahaha...
açık konuşmayacağım işte.
şööle üstü kapalı bir beyninin her bir kıvrımına hayranım mesajı bırakıp gideceğim....
atalet..

.. dedi ki...

haha çağlar 8) zaten ıyh iğrenç at gitsin diye bi cevap senden gelmezdi. haklısın, ziyan olurdu. ne gerek var. lastiği çıkarıp aldım, bi güzel yedim.
ataletimm, şımarıcam 8)

kumhavuzu dedi ki...

ya..
valla bende hayranım bu zekaya
zamanında biri vardı
sonra dolaplardan yazılar çıkaran
ve şimdi sen
abicim nerden buluyosunuz bu bağlantıları..hayranımm hayraannn

kumhavuzu dedi ki...

bide aklıma bişey geldi:)
kızkardeşim zamanında Almanyaya ilk gittiğinde
etraftakiler ona du bist intelligent diyolarmış:)
sen zekisin/ akıllısın :)
kızkardeşim kocasına bunun anlamını sorduğunda
nedense hep geçiştirilmiş:)
gerçi bunları bende yaşadım ama..ben kitaplara sormayı tercih ediyordum..şımartmayayım poposunu kaldırtmayayım diyerek:D

kayipsimurg dedi ki...

Yaa pizzanın lastiğini neye yorucan olsa olsa promosyondur. Naapsın garipler bu krizde ikinci pizza veremeyince zayıflayan millete belini tuttursun diye lastik veriyodur:)
Bi de merak ettim falda lastik nasıl çıkar ki daha doğrusu onun lastik olduğunu nasıl anlarsın ki. Yani ip desen anlıycam da araba lastiği desen gene bile anlaşılmaz.

.. dedi ki...

aman efem kum hanımcım valla mahcup ediyorsunuz beni kuzum. kızkardeşin kocasına da acısam mı, hak mı versem bilemedim. kıskançlığın her türlüsü kötü de, zekaya duyulanı daha bi fena. ne yapsın ademceyiz. 8)))
simuuuurg.. hahahaa8))) harikasın yaa.. süper. günahını aldım adamların, bilemedim promosyonun değerini.
falda lastiğe gelirsek: anacım ne bileyim, salladım. falda çıkan insanı, karaltıdan ayıramam ki ben.

ATALET dedi ki...

valla simurgun da zekasına heyran...
=)

uctemmuz dedi ki...

Yok ama simurgum falı bakanın hayal gücüne kalmış bir şey o.:) Benim konsültasyon yaparak fal bakan yakınlarım var, seni onlara söylerim dikkat et.:) Bir kahve fincanında koca bir hayvanat bahçesini dolduracak kadar hayvan görebiliyorlar veyahut Eyfel Kulesi, Avustralya...lastik ne ki? varsa eğer o fincanda şıp diye bulurlar.:)
Simurguma yorumum bu kadarcık.
Geleyim burdama...:)
Burdam yemeseydin ama o pizzayı. Valla yemeseydin ya...
Kızdım ben o adamlara.
Benim bu ara elim sirkeli sudan çıkamıyor ya, ondan kızdım. (Ay bunun açıklamsı çok detaylı, vazgeçtim.)
Gece vakti ne biçim yorum yazdım ama...Gideyim...:)

Ada dedi ki...

Muhtemelen unun içine düşmüştü o lastik,
bence kıl tüy çıkmasından iyidir :)
Lastiğin olduğu kısmı atıp gerisi yerdim ben de
iğrenç değilsin canım...Ama bir daha sipariş
verirsen söyle lastiksiz olsun :)

geçkalmadımki dedi ki...

Keşke lastik çıkmasaydı da başka bişi olsaydı yazardım bişiler.. benim lastiğe duyduğum antipatiyi bilirsin.. iyyh dokunamamki..
üff kötü oldum..
ama seni getirince gözümün önüne ..
iyi geldin.. ohh düzeldim..
bide öptüm..

.. dedi ki...

turuncum, yedim gitti valla. üstüne sirke içsem? 8)
adacım, iğrençliğim de bir yere kadar. başka bişey çıksa yemezdim sanırım 8)hahaa.. lastiksiz diye söyliyim gerçekten. "vejeteryan pizzanıza lastik de koyuyorsunuz ya, benimki lastiksiz olsun" diyim 8)
ay fundacım valla aklıma geldin lastik çıkınca 8))))sen elini süreme, pizadan çıksın! böğğkk.. a vallaha ivrenç. senden uzak olsun. bi daha hayat boyu piza yiyemezdin sen 8))

Adsız dedi ki...

hhııııı nu çok önemli bi ipucudur.at bi beşlik de devamını söyliyim.yaani 5 muck at.ooooo evet evet iyi şeyler görüyorum.ekonomi düzelcek.işler açılıcak.herşey sizin için çoook güzel olucak.neyse net sööliyim..o lastiğin falda tam karşılığı talih kuşuduuur.ama pizadan çıkanın.işte bu ka.muck

Adsız dedi ki...

ooooo bu lastik çook önemli.hhıııı bi bakiiim.amaa at bi beşlik pardon beş muck da devamını söyliyim.eveeet ekonomi düzelcek.sizin işler açılcak.çok para görüyoruuum.aslında pizadan çıkan bölünmüş lastiğin tam karşılığı talih kuşudur.işte bu ka.muck

.. dedi ki...

adsız muck kişisi,
aynı yorumu iki kere yollamışsın. ama ikisini de koyuyorum buraya ki etkisi duble olsun. du bakalım. bugün iyi bir gün olmuşsa, sana tekrar fala gelirim, yok olmamışsa, verdiğim muckları geri isterim. bilesin!

kayipsimurg dedi ki...

Bana cevap hakkı doğuran olaylar olmuş burda. Ben bunlara cevap vericem izninle:)
Üçtemmuz: TCK "tehdit suçunun vuku bulmasını" ikiden ziyade kişinin önünde işlenmesi şartına bağlar. Sen şimdi bilok alemi içinde alenen beni tehdit ediyon yani. Tanıdığım avukatlar var. Şikayet ederim bak:)

Atalet: Valla ben de heyran:)

uctemmuz dedi ki...

burdam ya, yeni yazına yorum yazamıyorum ben, neden ama?