13 Temmuz 2010 Salı

liste vardı ya...

hani şunları şunları yapacam diye kendimi gaza getirmek için hazırladığım liste...
hala tamamlanmadı 8(

anladım ben liste ile çözüm yolu buraya kadarmış.
yapılan o 3-5 iş yanıma kar kaldı tabi.
evet belki balkon yine kirli ama, en azından perdeler, "en azından" 1 sene daha çıkmaz yerinden 8)
şimdiki fikrim ecemin bahsettiği gibi bir yapılacaklar kavanozu.
3-5 işi de kavanozdan halletsem ne ala.

listede yazılı olup da üstü karalanan son şey "araba alınacak" maddesi olmuştu.
aradığımız özelliklerdeki ve fiyat aralığındaki bir arabayı karadeniz ereğliden bulup, gidip oradan almıştık.
gitmesi alması sorun değildi de,
ruhsat ve plaka değiştirme işleri beni cinnetin sınırında tuttu.
esas onu not etmeliymişim listeye!
evet çok kolay sinirleniyorum.
yani "kolay" diyorlar.
ama iki gün üstüste izin almam gerekip, sonunda "yarın gene gelin" lafını duyunca
ki bunu duymak için de onlarca adam ile temas halinde, yüz derece sıcaklıktaki, oksijensiz bir alanda saatler harcamış olunca, ayarım bozuluyor benim.
neyse.
ben tekrar gitmeyi kesinlikle reddettiğim için
sel halletti ertesi günkü işi.
plakayı damgalayan polisin müstehzi gülümsemesini saymazsak pek canı sıkılmamış.
(polis de haklı bir yerde. zira plaka tastamam kadın plakası. bir makyaj malzemesi adı 8))
onun "boyundaki" bir "adam"ın o keşmekeşte bulunması ile benim "boyumdaki" bir "kadın"ın o keşmekeşte bulunması arasındaki farkı da kendisine ilettim ki anlayış göstersin.

yani diyeceğim o ki,
liste bayatladı sanırım.
bir dahaki girişimde bir "son kullanma tarihi" eklemem gerektiğini anladım böylece.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ııh o listede yapılamamış olanlara yeni bir zamanlama ekliyosun..
ama çanak da olur pek ala.. kavanoz da..

belki ben fıçı alsam olur mesela.. =)

demek rujlu bi araban mı var..
=)

güle güle kazasız belasız hep güzel yerlere.. keyifli işlere gitmek olsun.. sevdiklerinle olsun..
=9

atalet