4 Kasım 2009 Çarşamba

kendim düşüneceğime size sorayım

huu-huuuu...
bana birkaç kitap önerseniz ne güzel olur 8)
böyle akıcı
dili güzel
konusu kadar kullanılan kelimeleriyle de etkileyen
ne biliyim romantik oluur, tarihi oluur, roman olur, biyografi oluur...
bilemiyorum işte.
bunların hepsi ya da hiçbiri.
bana bişeyler önersenize.
alınacaklar listemde tek bir kitap kaldı sadece.
genelde kitapyurdundan sipariş ediyorum.
o zaman da kargo parasından kar etmek için 4-5 kitap falan istiyorum.
ama şimdi ne alıyım bilemedim.
istiyorum ki beni alsın götürsün bi yerlere.
ne olduğu, edebi değeri falan da önemli değil ha!
şu çok güzeldi dediğiniz 3-5 isim yazsanıza
hı?
yazar mısınız?
imza:
armut piş ağzıma düş insanı, tembel saklambaç.

13 yorum:

Fifi Croissant dedi ki...

http://kitap.antoloji.com/izmir-buyuculeri-kitabi/

.. dedi ki...

hay allah yaa.. güzel diyorsun yani 8)
antalyada vardı o kitap, annemlerde. hatta oradayken biraz okumuştum başından. ama almadım. bu durumda bir dahaki gidişte el koyacağım.

Adsız dedi ki...

Mevlana ile ilgili isen ve Şems Tebriz-i ile aralarindaki hikayeye, degisik kurgular tarafindan bakmak istersen; Ahmet Ümit Bab-i Esrar, Elif Safak Aşk. Her ikisi de elinden birakamayacagin derecede seni icine cekiyor. Kendi hayatin ile de iliskilendirecegin birseyler bulabilirsin belki.

.. dedi ki...

adsız ama yardımcı olmaya çalışan iyi okuyucu 8)
her ikisini de okudum ve beğendim. haklısın insanı içine çeken çok güzel romanlar. şems ve kimya konusuna farklı bir yorum da "kimya hatun"
teşekkürler 8)

Adsız dedi ki...

aslı erdoğan okudun mu hiç...
21 yyın 50 öykücüsünden biri olarak öngörülmüş..

bişiler daha var elimde.. yarım yarım..

ferhan şensoy mesela..
son kitabı.. gelmedi aklıma şimdi adı..

beyin yok ki bende epeydir..
isim misim hatırlamıyorum..
evden bakiim ..
söyliyeceğim..

atalet..

senay dedi ki...

İnci Aral'ın MOR adlı kitabını okuyorum. Çok beğendim hatta bir arkadaşa doğumgünü hediyesi ettim :) tavsiye ederim :)

.. dedi ki...

aslı erdoğan adını okuyunca evet okudum da hangi kitabını okumuştum diye düşündüm ataletim, sonra gittim baktım kitaplarına, hafızama kızarak. bi de ne göreyim hiç bi kitabını okumamışım 8)))
ay isim bi tanıdık ki...
ama yok okumamışım.
sendekinin yarısı beyin olsa bende 8)
öperim salak salak 8)
şenayım, yok okumadım Mor'u. dur bakiym kurcalıyım biraz 8)

oya dedi ki...

kuzu..
ben en son okuduklarımdan değil de,
şimdi hemen aklıma gelenlerden tavsiyede bulunayım..
zira belki aralarında okumadıkların vardır:
amin maalouf - çivisi çıkmış dünya
ian banks - eşekarısı fabrikası
jostein gaarder - iskambil kağıtlarının esrarı
ursula k. le guin - mülksüzler (ve diğer tüm kitapları)
ivan gonçarov - oblomov
oğuz atay - tutanamayanlar
kemal tahir - devlet ana
cengiz aytmatov - toprak ana, elveda gülsarı
yaşar nuri öztürk - allah ile aldatmak
vural savaş - hukuk ile aldatmak
.................
of anam..
yazdıkça yazıyorum..
bu listenin sonu yokmuş :)
bitireyim ben en iyisi..
öperim bacııımmm..
özlemle..
hamiş: sanki daha dün yorum yapmış gibi davranarak akıllıca bir iş yapıyorum ben sanırım :)p

kumhavuzu dedi ki...

mintayı okumuşmuydun? son zamanlarda okuduğum en güzellerden biriydi:)

bide şu kayıp gülmüydü ne onu aldımokudum ama..sonradan öğrendimki güleninkilerdenmiş..ama almış bulundum:)
amin maaloufun çivisi çıkmış dünyasını okuyorum..o alıp başka yerlere götürüyo(moral bozuyo biraz..günümümz dünyası)

Çağlar dedi ki...

Benim önerebileceklerimi okumuşsun :)
Gelen yorumlardan ben de nasipleneyim bari...

.. dedi ki...

aman da aman kim gelmiş.. güzel kızımızın güzel annesi, dünümüzün oyası 8)
anacım resmen katalog vermişsin, şahane olmuş. çok teşekkür ederiiiz, özletmeden bekleriz. 8)
kumum, okumadım mintayı. ama çivisi çıkmış dünyayı oya da tavsiye etmiş. listeye ekledim.
çağlar, nasiplen kardeş nasiplen. bak bi dolu kitaptan haberdar olduk. e hi 8)

alpernatif dedi ki...

Hamdi Koç
Melekler erkek olur
Bir eski kocanın öğleden sonrası
Okuyunuz ve içerdiği mizah için tarafıma teşekkür ediniz

.. dedi ki...

haha 8) senden beklenebilecek en isabetli öneri alper. tamamdır, ekledim listeye 8)