18 Kasım 2009 Çarşamba

istatistiksel mevzular

canım sıkılıyor.
kendimi eğlendirmek için bişeyler aradım, bulamadım.
bari oyalanacak bişeyler bulayım dedim.
sayısal ifade yolunu seçtim.
yani onu bunu sayıp yazayım bari dedim.
evet o kadar sıkılmış ve bunalmış durumdayım.
buyrun: (istemezseniz buyurmayın, ısrar edecek değilim)

*blogspota geçmeden önce, yani blogcuda yazdığım toplam yazı sayısı: 347, blogspotta yazdığım yazı: 126 (rahmetli blogcu daha mı kullanışlıymış acaba, ben mi tembelim ki yaşlanınca?)
*mevcut parmak sayısı: 20 (6 parmaklı insanlara hiç özenmediğimden bu sayı beni mutlu ediyor)
*ağzımdaki diş sayısı herhalde 38dir. (20likleri çıkartırsak, başka eksik dişim de olmadığına göre öyle olmalı. yoksa valla sayamıycam)
*evdeki koca sayısı:1 (ya ne olacağıdı?)
*evdeki çocuk sayısı: 1 (kendim bizzat çocuğum)
*evdeki kedi sayısı: malesef 0 (bööhüüüüü)
*şu anda okumakta olduğum kitap sayısı: 2 (bir evde, biri işte)
*sene başından beri okuduğum kitap sayısı: 21 (yazık!)
*yerden yüksekliğim: 6 karış 4 parmak (ölçüyü up uzun parmaklarıyla sel kişisinin aldığı kayıtlara geçsin!)
*kilom:47-49 arası değişiyor (evet günde 2 kilo yiyorum galiba)
*kafamdaki saç teli sayısı: her geçen gün azalmakta.
*cüzdanımdaki kredi kartı sayısı: 1 (neyime yetmiyor!)
*kredi kartı ile yapılan taksitli alışveriş yüzdesi: 0 (peşin alamıyacağım hiç bir şeyi almıyorum. takıntılıyım.)
*an itibariyle ojesi bozulmuş tırnak sayısı: 4.5 (biri tam bozuk değil)
*çantamdaki ruj sayısı: 3 (hepsi farklı renk)
*acıyan batan sulanan göz sayısı: 2 (alnımın orta yerinde üçüncü göz daha açılmadı)
*şehir içinde bulunan 1 dereceden akraba sayısı: 0 (annemler antalyada, kardiş desen şehir dışında görevde. ailem türkiyenin dört bi yanında.. böhüüüü..)
*şu an itibariyle ojesi bozulmuş tırnak sayısı: 5.5 (sinirim bozuldu)
*bu saçma sapan yazıdan siniri bozulması muhtemel okuyucu sayısı: bak allasen doğru söyleyin!
*yazının bitme ihtimali: yüzde yüz.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

sen ne dersen inanırım..
ama diş sayımız 32 değil miydi..
yirmilikler dahil..
32 diş gülümseme derler.. mesela ben de şu anda ööleyim..

döner herkesler ankaraya .. toplanır aile.. yeme ojeleri..
hem şu yavru kedi.. nooldu da..

bi de bunları saymak aklına nerden geldi..
=P

ben mesela ilk önce 92--62--92 verirdim ölçü olarak..=P

atalet..

.. dedi ki...

hahhaaaa 8))))
ay allah müstehakımı versin, şuncacık ağza 42 diş nası sığdırdım ki, at mıyım ben 8))))
elbet 32 yahu! bendeki de 28 o halde.
ölçülerimi vermedim ataletim, olan var olmayan var, herkes biz gibi değil, kimsenin gözü kalmasın 8))

alpernatif dedi ki...

Sayın 6 karış küsür parmak hanımefendi
uzunluk buysa saklanmanıza gerek yok derim,zaten görüş alanı dışındasınız :)

38 dişle sizi yeni diş işleri bakanımız ilan ediyorum
duyurulması dileğiyle :)))

.. dedi ki...

8)))) aşkolsun alper, topuklu giymek suretiyle belli kişilerin görüş alanına girebilmekliğim kayıtlara geçirilsin ama. 8)

Kedili Cadı dedi ki...

muhtesem saklambac insani: 1 (taneyle)

.. dedi ki...

magissa, teveccühünüz ayol 8)

Ece dedi ki...

Şimdi seni neden bu kadar çok sevdiğimi anladım nihayet..Gramajın benden eksik ya..Karış hesabıyla eşitiz ya..Kıskanacak bir şey bulamadığımdanmış(Diş sayısı hariç).

.. dedi ki...

ecemm, e ben sende kıskanacak çoook şey buluyorum ama yine de seviyorum çok. allah allaaahh? 8)
bi de bi ağızda 42 diş herkese nasip olmaz vallahi 8)))

Adsız dedi ki...

sinirimiz fialn bozulmadı..
hem sayılar iyidir, sağlamlık hissi verir..

hayat gibi

.. dedi ki...

hayatım, sayı sevmem ben ayol, sözcük severim. 89

Adsız dedi ki...

ben de ayol lafını sevmem ama sen söyleyince/yazınca sinirimi bozmuyor.. :))

hayat gibi

.. dedi ki...

hehe.. esasında ne komik bi laf, bi söylesene. sözcük bile sayılmaz, ünlem gibi bişey. tdk "genellikle kadınların kullandığı bir seslenme sözü" diyor. komik bi imajı var bence. 8)) eğlenceli.

Adsız dedi ki...

pşşt.. sen üzülme.. iki posta adresine de attım k,i yakışıklımın resmini =)

atalet

Adsız dedi ki...

komik kızsın wesselam....:)

benim gibi gülmeyi ve güldürmeyi seven biri için iyi oluyor okumak seni....

esra...ben yani..:)

.. dedi ki...

esra... iyi ki gelmişsin 8)