4 Eylül 2009 Cuma

sensin serseri!

"Serseri" dedi bana.
bi de tembelmişim işte.
ne şahane bi kombin.

Hiçbir disiplin yönteminden yararlanmadığı açık, kocaman bir zekânız var.
Her türlü zorluktan ve sorumluluktan onun yüksek kapasitesi sayesinde kurtuluyorsunuz. Açıkçası, biraz tembelsiniz de.
Yettiği kadar çalışmak, geriye kalan zamanı dünyanın, zamanın, aşkın, arkadaşlığın tadını çıkarmak için kullanmak istiyorsunuz.
Sizin için konfor kelimesi genel geçer anlayışın çok ötesinde kalitelere işaret ediyor.
Örneğin rahat uyumak için dört dörtlük bir yatağa değil, çok uzakta göz kırpan yıldızlara ihtiyacınız var.
İyi yemek lüks bir restoranda değil, değecek kadar acıktıktan sonra gürül gürül akan bir nehrin kenarında yenilir diyorsunuz.
Mutluluğun gerçek sırrını biliyorsunuz, tek sorun kimseyle paylaşamamanız…

hadi ordan!!!

9 yorum:

Çağlar dedi ki...

hay allahım, inanma şu anketlere formlara arkadaşım.
he de geç :)

Adsız dedi ki...

annem bu ne
numeroloji mi..
adına göre analiz mi..
ne çözdün ne yaptın =D...

atalet..

.. dedi ki...

he diyecem de çağlar, baksana neler diyor yaa... yok kavga ederim ben bunlan. 8)
ataletim boşluktan can sıkıntısından bari bi test çözeyim dedim, çıkan sonuca bak. hayır bende de var tabi. ne çözersin saçma salak testleri 8)))

uctemmuz dedi ki...

pışttt...farketmedin mi,aslında çok güzel bir kombin. düşünsene tembel bir serseri olmak ne güzel olurdu. aylak aylak sürtmek, uykun gelince sadece yıldızlara ihtiyaç duymak.Ben sevdimmm, sen de sev.:)

.. dedi ki...

hahah.. ünsüm.
sen. yine gülümsettin beni. 8)

S.e.N.a.Y'ı anlamak dedi ki...

:) serseri ve tembel... e ne güzel işte! :)

alpernatif dedi ki...

Boşveeeeeeeer
Testlere göre ben de hamileyim

?????????

Laaaaaaan ?

Anneeeeeeeeeee,olabilir mi ?

.. dedi ki...

şenayım, gerçekler acı yahu 8)
alper! annesi belli mi? onun için de bi test mi yapsan? 8)))

uctemmuz dedi ki...

hem serseri hem aylak dünya güzelim...sana uğramasam günüm eksik kalırdı...:)