17 Temmuz 2009 Cuma

bugünkü durum

kardiş ile kısçe mutabakat antlaşması imzalamış.
şu son hafta birbirlerine fazla bulaşmamaya gayret edeceklermiş.
ben en az 2 tartışma daha bekliyorum ama, hadi hayırlısı.

akşam antalyadan gelen arkadaşım ve halihazırda ankarada oturan arkadaşımla beraber kız toplantısı yapıp, üniversite yıllarını anma, mevcut duruma söylenme ve gelecek yıllara endişelenme konularını da içeren bir buluşma gerçekleşticez. arada güler eğleniriz.

yarın akşam başka bi arkadaşlarımla buluşacaktık. aylardır görüşemediğim çok sevdiğim arkadaşlarım. gel gör ki ne çıktı. sel'lerin gıcık bi akraba düğünü!!!
öyle gıcık ve gereksiz ki.. yani gereksiz dediğime şaşırmayın, gereksiz zira düğünün gelin'i ve damadı neredeyse 1 senedir evli!!! ayyhh.. söyletmeyin beni!
bu salak düğün yüzünden arkadaşlarımla görüşememe fikri beni sinirlendirdi, erteleme pek mümkün değil çünkü biri izmire dönecek. mecburen buluşmayı öne çektik, akşam değil gündüz, öğleden sonra görüşecez. yine de üüff..

yarın, düğünden önceki son cumartesi. hala alınacaklar ve yapılacaklar var oysa. akşamı ziyan ettikleri için, arkadaşları gündüze çekince, gündüz için planladığım alışveriş vs sıkıştı. ben de kızlarla içip, o gerzek düğüne sarhoş gidersem kimse bana kabahat bulmasın. (1 sene önce nikah, bir sene sonra düğün ne demek biri bana açıklayabilir mi?)

saçlarımı boyamam lazım, boya da almadım daha.

sel aradı, yarın akşam bi yemeğe katılması gerekebileceğini söyledi. allahııım iiiinnnşşalllaaahhh!!
benim planın değişmiş olması sorun değil, yeter ki gitmeyeyim o düğüne! (kötü gelin saklambaç!! nihahahaaa...)

karpuzlu sakız güzel.

böyle.

8 yorum:

uctemmuz dedi ki...

ha ha haaa...şimdi ben düşündüm de aslında, bu sonradan düğün fikri daha mı iyi acaba? yani senin planlarını bozmuş, o bakımdan değil de...ben şimdi düğün yapsam epmet bey le var ya...kök söktürürüm burdaaaaa...:)))nazlanıp, gurur yapıp burun kıvırdığım her bişeyleri şart koşarım.:)))bak o düğün eğlenceli olacak, demedi deme.:)
kardeşim ve de gelinimiz yeni bir kapışma yaşarlarsa nöbetçi abla var deyip, bana yönlendirebilirsin.:) asla senin yerini tutmam ama denerim, söz.:) öpüyorum tatlım.:)))

.. dedi ki...

hahahaha 8))) ünsüm güldürdün yine beni. şimdi ben telefonu senin numaraya yönlendirsem, ama sadece kısçe ile kardiş arayınca. beni aradıklarında sen çalsan 8)) ay ne şaşırırlar. ben yedek görümceyim dersin 8))
çok öpiym

Magissa dedi ki...

ohhoo ben beterini gördüm; bizim beyin bi arkadaşları evlendikten TAM BEŞ SENE SONRA düğün yaptılar. bir de çocukları vardı.

alpernatif dedi ki...

Allah bilir çocukları da vardır
Hemi de nikahtan 1 sene önce olmuştur :)

Şarküteri dedi ki...

Herhalde evlilik yıldönümlerini kutlayacaklardı o sırada birşey unuttuklarını anladılar. Düğün yapalım lan, düğün güzel birşey, dediler...

Hee, sonra ne oldu merak ettim. Sel' in işi çıktı mı?

üçtemmuz dedi ki...

canımsın...:)))
bize dua eder misin aşkım?
çok öptüm.

hayatgibi dedi ki...

şu kötü gelin durumu için kendinihiç suçlama!
kimse bii olmak istemediğimiz yerlerde olmamz konusunda zorlayamaz sonuçta!

zorlarsa da sonuçlarına katlanmak zorunda :))

.. dedi ki...

hahha magissa, sizinki daha acayipmiş 8) az daha bekleselerdi de çocuğunkiyle beraber aradan çıkartırlardı.
alper, yok o değil de, seneye kına varmış.
şarküteri, yok yav, zaten bende şans olsa! paşa paşa gittik!
ünsüm, etmem mi! 8)
hayat'ım, pasif zorlama! e ben de bir miktar tribal direniş yapıyorum 8))