20 Şubat 2009 Cuma

gugıldan fal tuttum

pek çok şey için kullandığımız gugılı bu kez de fal tutmak için kullanmış bulunuyorum canım okuyucu (aaallah, sen insanı boş bırakıp da can sıkıntısıyla sınama yarabbim!!)
açtım gugılı.
girdim görsel aramaya.
yazdım adımı ve soyadımı tırnak içinde.
bastım görsellerde ara tuşuna.

8))))

şimdi itiraf ediyorum, kendi sonucumu aldıktan ve memnun olduktan sonra tanıdığım birkaç kişiyle daha denedim bunu.
bazısının suret kitabından edinilmiş bir resmi çıktı ilk resim olarak
kiminde manzara resmi
kiminde isim benzerliği olan bir başka kişinin resmi çıktı.
grafik bi çizimler çıkan oldu.
anlamlı anlamsız bi dolu şey döktü gugıl.
kiminde birkaç sayfa, kiminde tek resim.


şimdi gelelim beni gülümseten sonuca:
bi kere hiiiiç bi yerde resmim çıkmadı.
esasında şaşırdım.
benim yüz sureti kitabındaki resmimi ciddiye almamış gugıl.
sevindim.
adımı duyan bilen herkesin gugıla sorup suratıma bakmasını istemezdim.
ama çıkan resim ayrıca gülümsetti beni.

altında "anka kuşu" yazan bu resmi görünce dedim ki:

ne hoş!
(oturaklı esaslı bi laf söyledim mi zannettin yoksa. yok yav, ne hoş dedim sadece)

ama bi bakın,
adını yazıp da bunu görmek hoş değil mi 8)




sağolasın gugılcan. tebessüm etmeye ihtiyacım var valla.

5 yorum:

uctemmuz dedi ki...

Zümrüd-ü ankacım...senin kuş halini bile sevdim ben.

.. dedi ki...

ben de seviyom seni her halinle 8)
bi öpiym.

Adsız dedi ki...

yakışmış.. ama bi de anlasam konvalaria olsa nese de....

atalet

kayipsimurg dedi ki...

Benim resmimin altına senin adını mı yazmışlar anlamadım şu gripten salaklaşmış kafamla?
Yav zümrüdü anka dediğin, phoenix dediğin simurg zaten.
Hayır bide bu saçım başım dağınık halim. Hasta zamanımı da çekmiş koymuşlar. özel hayata saygı kalmadı artık bi hasta olamıycaz şurda:)

kumhavuzu dedi ki...

Allahım..bu simurg varyaa
Aslan işte..tipikkk:D