21 Ocak 2009 Çarşamba

flört engel tanımaz!

Bilmeym ne ka gerçek.
Ama Afganistan’da arkadaş arama sitesiymiş bu.
Gerçek olduğu var sayımı ile hareket edersek:

Mumu zarif bi kız. İnce kemikli bi yapısı var.

Coran gezmeyi dolaşmayı, açık havada bulunmayı seven bir kişilik. Mütenasip ölçülerde.

Lara balık eti. Güneşlenmek en büyük hobisi.

Nadine içine kapanık, fazla dikkat çekmeyi sevmeyen bir kız. Ancak ciddi tekliflere olumlu bakabilir.

Semoule_de_reve asi bir kız. Tarzındaki Gotik etkileri giyiminde görmek mümkün.

Açık saçık giyimiyle dikkat çeken Tajine 501 ise biraz hafif meşrep görüldüğü üzere. Dekoltenin dibine vurmuş. Her bişey (o şey göz mü - gözlük mü) ortada. Ayıp!

Loukhoum adından da anlaşılacağı gibi lokum gibi kız. Fazla söze ne gerek.

Tata ise gür saçlarıyla iddialı. Uçuk mavi favori rengi.

Şimdi;
Şahsen, bu görüntüden benim yapabileceğim yorum bu. Ama asıl merak ettiğim şu:
Buradan kız bulan, ya da bulmayı uman afgan erkekleri tercihlerini nasıl yapıyorlar?
Loukhoum hanımın talipleri “vay yavrum benim, isme bak, yerim seni” diye mi mesaj yolluyor?
Tajine, kumaştaki kesikten görünen kısım sebebiyle çok afedersiniz, “yollu” muamelesi mi görüyor?
Semoule penceresindeki karaltı, altında bir canlı olduğu izlenimi veriyor mu?

Esasında çok acıklı yaaa..
Valla billa acıklı....

9 yorum:

alpernatif dedi ki...

:)
Altlarında erkek olmadığı ne malum :D

.. dedi ki...

altlarında "insan" olduğu bile ne malum alperim 8)

kumhavuzu dedi ki...

acıklı..altlarında ne olursa olsun bu resimler bu içerikler..insan olana yakışmyan şeyler bence..ammaa..işteöyle.

.. dedi ki...

kumum, allah korusun diyebiliyorum sadece.

Adsız dedi ki...

osmanlı imparatorluğunun tek özgür kişileri kadınlar zira tanınamıyorlar demişti..
leydi montegü..

bu sitenin erkek tarafını görme istedim..
bi de..
şu got çarşaflı var ya..
çarşafı bilmem ama bizdeki versiyonun got olanını gördüm desem.. bi de kooşş.. test var çözülecek.. hadi .. çabuk..
atalet..

Adsız dedi ki...

Len bu Tata'nın her yeri ortada!
tüüüüüüüü!!
irreziiiilllll!!!

.. dedi ki...

tanınamıyorlar ataletim evet 8)
ama özgürlüğün bile böylesi daraltıcı yahu!!
pericim, +18 mi deseydim ki sayfaya. bak utandım şimdi yahu!!!

kayipsimurg dedi ki...

Valla dün de baktım sayfana. Diycek laf bulamadım. Sen Afganistan diye vurgulamasan ben Kağıthane Belediyesi hizmeti derdim :)

carpediem dedi ki...

çok ilginç
bulmuş olayım ben de...
bizim sokaklarda yok mu
sanki ...
işin ilginci iranlı kadınlar
bizimkilere bakıp
hallerine şükrediyorlarmış...
hiç değilse saçımızı birazcık gösteribiliyoruz diye...